Procedura de Rezolvare a Reclamatiilor InMotion EManagement SRL.
Aceasta procedura are scopul de a asigura ca toate reclamatiile primite de la client sau utilizatori ai platformei InMotion sunt tratate in mod eficient, transparent si intr-un timp rezonabil, asigurand satisfactia clientului si imbunatatirea continua a serviciilor oferite de InMotion EManagement SRL.
Reclamatiile pot fi trimise prin e-mail la adresa mentionata in sectiunea Contact, prin formularul de contact de pe website-ul companiei sau direct, in persoana sau prin posta, cu confirmare de primire, la sediul companiei. Toate reclamatiile trebuie sa contina detalii clare despre problema intampinata si, daca este posibil, sa fie insotite de dovezi sau exemple.
Toate reclamatiile primite vor fi inregistrate intr-un registru central de reclamatii. Fiecare reclamatie va primi un numar unic de inregistrare si va fi atribuita unui responsabil pentru investigare.
Responsabilul desemnat va analiza reclamatia si va putea solicita informatii suplimentare de la reclamant, daca este necesar. Investigatia va fi efectuata obiectiv, cu scopul de a intelege cauzele problemei si de a identifica solutii.
In termen de 30 de zile de la primirea reclamatiei, reclamantul va primi un raspuns care va include rezultatele investigatiei si solutiile propuse sau actiunile intreprinse pentru rezolvarea problemei. Daca investigatia necesita mai mult timp, reclamantul va fi informat despre acest lucru si va primi actualizari periodice.
Se va urmari implementarea solutiilor identificate si, daca este necesar, se vor face ajustari ale procedurilor interne pentru a preveni repetarea problemei. Reclamantul va fi informat despre masurile luate.
Toate detaliile legate de reclamatie, inclusiv solutiile propuse, actiunile intreprinse si rezultatele, vor fi inregistrate in registru.
Reclamantul va fi incurajat sa ofere feedback despre modul in care reclamatia sa a fost gestionata si rezolvata. Feedback-ul primit va fi folosit pentru imbunatatirea continua a proceselor si serviciilor InMotion EManagement SRL.
Toate reclamatiile si informatiile asociate vor fi tratate cu confidentialitate, respectand legislatia aplicabila si Politica de Confidentialitate a companiei.