Ne angajăm să vă informăm despre modul în care Inmotion Emanagement Srl. („Inmotion” sau „noi” sau „nostru”) gestionează informațiile dvs. Această politică de confidențialitate („Politica de confidențialitate”) se aplică informațiilor, pe care le colectăm și procesăm despre utilizatorii serviciilor noastre, precum și cei care comunică cu noi despre serviciile noastre, interacționează cu noi pe social media, participă la evenimentele noastre, participă la sondajele noastre, concursurile și promoțiile sau sunt abonați la comunicările noastre de marketing și informaționale („Interacțiunile”). În această politică de confidențialitate, „Servicii” înseamnă:

  • Site-urile Inmotion care au link-uri la această Politică de confidențialitate, inclusiv orice versiuni optimizate pentru vizualizarea pe un dispozitiv mobil („Site-urile”),
  • Aplicațiile mobile Inmotion (fiecare „aplicație”),
  • Serviciile disponibile prin intermediul site-urilor si aplicațiilor noastre

Am stabilit această Politică de confidențialitate pentru a vă informa despre tipurile de informații pe care le putem colecta în timpul utilizării Serviciilor și a altor interacțiuni aferente, cum folosim informațiile dvs., atunci când am putea dezvălui informațiile dvs. și drepturile și alegerile dvs. cu privire la informațiile dvs. pe care colectăm și procesăm.

Inmotion oferă serviciile sale pentru utilizatorii din Romania. Inmotion Emanagement Srl. (Jud. Constanţa, Mun. Constanţa, Str. Brizei, Nr.3d, Bl.Fb12, Sc.B, Et.1, Ap.23, Romania avand datele de identificare fiscala CUI: 47187364, Reg. Com. J13/4121/2022) este controlorul de date pentru datele cu caracter personal colectate de la utilizatorii din Spațiul Economic European.

Această Politică de confidențialitate conține următoarele secțiuni:

  • Informațiile pe care le colectăm
  • Utilizarea și prelucrarea informațiilor și bazele legale ale UE
  • Partajarea informațiilor dvs.
  • Utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii de urmărire online
  • Cum vă protejăm informațiile
  • Retenția informațiilor dvs.
  • Stocarea informațiilor dvs.
  • Link-uri și servicii terțe
  • Modificări ale acestei politici de confidențialitate
  • Drepturile UE privind persoanele vizate
  • Informatii de contact

INFORMAȚIILE PE CARE LE COLECTĂM

Colectăm informații legate de serviciile și interacțiunile noastre direct de la utilizatori, legate automat de utilizarea serviciilor și interacțiunilor noastre, precum și de la terți. Putem combina informațiile pe care le colectăm din aceste surse diferite.

Informații pe care ni le furnizați

Colectăm informații direct de la utilizatori:

  • Înregistrarea, gestionarea, crearea și modificarea profilului
  • Accesul și utilizarea contului, precum și încărcarea de conținut către servicii și alte activități asociate
  • Accesul și utilizarea site-urilor și aplicațiilor
  • Trimiterea informațiilor de plată
  • Înregistrare și participare la eveniment
  • Participarea la sondaje, concursuri, loturi și promoții sponsorizate de Inmotion Emanagement
  • Serviciu clienți, asistență tehnică și comunicări conexe

Tipurile de informații pe care le colectăm direct de la dvs. sunt: numele dvs., adresa de e-mail, numărul de telefon, istoricul de plăți și tranzacții și orice alte informații pe care le trimiteți sau pe care ni le furnizați altfel. De asemenea, colectăm anumite date dacă ni le furnizați vârsta, sexul, limba preferată.

UTILIZAREA ȘI PROCESAREA INFORMAȚIEI ȘI BAZELE LEGALE ALE UE

În general, utilizăm informațiile pe care le colectăm de la dvs. și despre dvs. pentru a furniza și opera Serviciile, pentru a răspunde solicitărilor utilizatorilor, pentru asistență și asistență pentru clienți, pentru a ne proteja drepturile noastre și cele ale altora, pentru a trimite comunicații de marketing, pentru a ne ajuta să personalizăm experiențele utilizatorului și pentru a îmbunătăți Serviciile, așa cum este explicat detaliat mai jos.

Bazele legale pentru prelucrare în conformitate cu dreptul UE.

În Romania se aplică legea UE privind protecția datelor, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, astfel cum sunt definite de legislația UE aplicabilă în scopurile prevăzute în tabelul de mai jos, în baza următoarelor baze legale:

  • Contractul nostru cu tine. Prelucrarea noastră este necesară pentru a ne îndeplini obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau pentru a efectua pașii solicitați de dvs. înainte de a încheia un contract cu dvs. (de exemplu, pentru a verifica informațiile pe care ni le-ați furnizat și pentru a vă oferi Serviciile).
  • Interesele noastre legitime. Procesarea noastră este necesară pentru interesele noastre legitime, inclusiv pentru a proteja securitatea Serviciilor noastre; pentru a stabili, proteja și apăra drepturile și interesele noastre legale; prevenirea fraudei și verificarea identității și autorizării utilizatorilor; pentru a personaliza experiențele și conținutul utilizatorului.
  • Conformarea legală. În cazul în care procesarea noastră este obligată să respecte legea aplicabilă (de exemplu, pentru a menține istoricul tranzacțiilor dvs. de plată în scopuri de raportare fiscală).
  • Consimțământul tău. Când avem acordul dumneavoastră, astfel cum este definit de legea aplicabilă.

Scopul utilizării și procesării

În general, folosim informațiile pe care le colectăm așa cum este prezentat în tabelul de mai jos:

Scopurile utilizării și procesării informațiilor

Bazele legale ale UE

Date colectate

Furnizarea de asistență și servicii

  • Pentru a furniza și opera Serviciile și caracteristicile aferente, îndeplinirea comenzilor și solicitărilor dvs. și pentru a vă procesa plățile
  • Pentru a actualiza Serviciile
  • Pentru a vă permite să actualizați, să editați și să gestionați conținutul dvs.
  • Pentru a comunica cu dumneavoastră despre utilizarea Serviciilor și răspunde la întrebările și reclamațiile dvs.
  • Pentru depanare, servicii tehnice și în scopuri de asistență pentru clienți
  • Contractul nostru cu dvs.
  • Interesele noastre legitime
  • Protejarea drepturile legale
  • nume, prenume
  • adresa email
  • nr.telefon

Verificare

  • Pentru a verifica identitatea utilizatorilor, a solicitanților și a celorlalți cu care interacționăm
  • Pentru a confirma autorizarea utilizatorilor care accesează și folosesc Serviciile
  • Contractul nostru cu dvs.
  • Interesele noastre legitime
  • nume, prenume
  • adresa email
  • nr.telefon

Comunicarea cu dvs

  • Pentru a comunica cu dvs. despre contul dvs. sau despre tranzacțiile cu noi
  • Pentru a comunica cu dvs. despre modificările aduse politicilor noastre
  • Contractul nostru cu dvs.
  • Interesele noastre legitime
  • Protejarea drepturile legale
  • nume, prenume
  • adresa email
  • nr.telefon

Protejarea drepturilor legale și prevenirea utilizării necorespunzătoare

  • Pentru a proteja Serviciile și operațiunile noastre comerciale
  • Pentru a detecta, investiga, preveni sau lua măsuri în ceea ce privește activitățile ilegale, folosirea greșită, suspiciunea de fraudă sau situații care implică potențiale amenințări la adresa securității sau a drepturilor legale ale oricărei persoane sau entități și ca dovadă în Litigiu
  • Pentru a investiga, a aplica și a preveni încălcarea politicilor și termenilor noștri (inclusiv această Politică de confidențialitate, Termenii de utilizare) După cum este necesar, pentru a stabili, proteja și apăra drepturile noastre legale
  • Interesele noastre legitime
  • Contractul nostru cu dvs.
  • Protejarea drepturile legale
  • nume, prenume
  • adresa email
  • nr.telefon

Respectarea obligațiilor legale

  • Pentru a se conforma legii
  • Pentru a răspunde la procesul legal sau la cererile de executare sau proces legal, de ex. ca răspuns la citații, ordine judecătorești și alte cereri legale ale autorităților de reglementare, instanțelor și agențiilor de aplicare a legii sau legate de cererile de securitate națională
  • Conformarea legală
  • Interesele noastre legitime
  • Protejarea drepturile legale
  • orice date deținute de noi și solicitate de autorități

Operațiuni generale

  • Unde este necesar pentru administrarea operațiunilor noastre generale, contabilitate, evidență contabilă și juridică
  • Ca parte a operațiunilor administrative de rutină, cum ar fi instruirea angajaților, auditul conformității și activități interne similare
  • Interesele noastre legitime
  • Protejarea drepturile legale
  • nume, prenume
  • adresa email
  • nr.telefon

În plus, putem prelucra informațiile în măsura necesară pentru a proteja sănătatea, siguranța sau interesele vitale ale oricărei persoane și pentru a stabili, proteja și apăra drepturile noastre legale.

PARTAJAREA INFORMAȚIILOR DVS.

Dezvăluim informațiile pe care le colectăm, în următoarele moduri:

  • Parteneri de afaceri și terțe părți. Este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu partenerii de afaceri; acolo unde este cerut de legea aplicabilă, vom obține acordul dvs. prealabil. Puteți oricând să vă retrageți consimțământul sau să ne spuneți să nu mai împărtășim informațiile dvs. personale (așa cum sunt definite în legislația aplicabilă) cu partenerii de afaceri și terțe părți, urmând procesul de renunțare descris în secțiunea „Alegerile dvs.” de mai jos.
  • Furnizorii de servicii terți. Folosim o varietate de furnizori de servicii terți care îndeplinesc funcții în numele nostru, cum ar fi găzduirea, facturarea și procesarea plăților, notificări push, stocare, lățime de bandă, instrumente de gestionare a conținutului, servicii pentru clienți, protecție împotriva fraudei etc.
  • Operațiuni generale. Acolo unde este necesar pentru administrarea activităților noastre generale, de contabilitate, de evidență și de funcții legale, consilierilor noștri fiscali, consilierului juridic și altor entități sau agenți de servicii profesionale.
  • Respectarea legală și protecția drepturilor. De asemenea, putem utiliza sau dezvălui informații dacă este necesar în acest sens prin lege sau de bună-credință că o astfel de acțiune este necesară pentru
    (a) a se conforma legii aplicabile sau a se conforma procesului legal asupra noastră sau a Serviciilor;
    (b) stabilirea, protejarea și apărarea drepturilor sau proprietății noastre, a Serviciilor sau a utilizatorilor noștri, inclusiv pentru a investiga, preveni sau lua măsuri cu privire la activități ilegale, suspiciune de fraudă, situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței oricărei persoane, încălcări ale Termenilor noștri de Utilizare, Contract de închiriere, alte acorduri sau politici sau ca probe în litigiile în care suntem implicați; și
    (c) acționăm în circumstanțe de urgență pentru a proteja siguranța personală a noastră, a afiliaților, agenților sau utilizatorilor serviciilor sau publicului. Aceasta include schimbul de informații cu alte companii și organizații pentru protecția împotriva fraudei.
  • Transferuri de afaceri. Pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm afacerea, este posibil să căutăm să cumpărăm, să fuzionăm sau să devenim parteneri cu alte companii. În astfel de tranzacții, (inclusiv în cont de aceste tranzacții), informațiile despre utilizator pot fi printre activele transferate. Dacă o parte sau toate activele noastre sunt vândute sau transferate către o terță parte, informațiile despre clienți ar fi probabil unul dintre activele comerciale transferate. Dacă un astfel de transfer este supus unor restricții suplimentare obligatorii în conformitate cu legile aplicabile, vom respecta aceste restricții.

Pentru a solicita mai multe informații despre companiile cărora le-am dezvăluit informațiile, vă rugăm să ne contactați, așa cum este prezentat în secțiunea „Informații de contact”.

UTILIZAREA COOKIE-URILOR ȘI ALTOR TEHNOLOGII DE TRACKING ONLINE

Cookie-urile sunt o caracteristică standard a site-urilor web care ne permit să stocăm cantități mici de date pe computerul tău cu privire la vizita pe site. Cookie-urile ne ajută să aflăm care zone ale site-ului sunt utile și care domenii trebuie îmbunătățite. De asemenea, nu folosim aceste fișiere pentru a oferi acces la informații despre marketing și re-marketing. Aceste fișiere conțin un cod unic pentru fiecare vizitator și pot fi considerate date personale conform dispozițiilor GDPR.

Pentru mai multe informații despre modul nostru de utilizare a cookie-urilor vă rugăm să consultați Politica privind modulele cookie.

CUM VĂ PROTEJĂM INFORMAȚIILE

Luăm măsuri de securitate tehnică, fizică și organizațională pentru a vă proteja informațiile împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale sau a pierderii accidentale, modificarea, divulgarea sau accesul neautorizat. Cu toate acestea, nici o metodă de transmitere pe internet și nici un mijloc de stocare electronică sau fizică nu este absolut sigură. Vă recomandăm să luați măsuri pentru a vă proteja informațiile și pentru a preveni accesul neautorizat la parola sau contul dvs., printre altele, deconectându-vă după utilizarea unui computer partajat, alegând o parolă robustă pe care nimeni altcineva nu o știe sau o puteți ghici cu ușurință și păstrați jurnalul dvs. privat și cu parolă. Nu suntem responsabili pentru nicio parolă pierdută, furată sau compromisă sau pentru nicio activitate din contul dvs. prin intermediul unei activități de parolă neautorizate.

RETENȚIA INFORMAȚIILOR DVS.

Vă păstrăm informațiile atât timp cât este necesar pentru a satisface scopul pentru care sunt colectate și utilizate (de exemplu, pentru timpul necesar pentru a vă oferi serviciile, pentru a răspunde la întrebări sau pentru a rezolva probleme tehnice), cu excepția cazului în care există o perioadă mai lungă necesară pentru obligațiile noastre legale sau pentru a stabili, proteja sau apăra revendicări legale.

STOCAREA INFORMAȚIILOR DVS.

Informațiile dvs. pot fi transferate, accesate, stocate și prelucrate în alt mod de noi și de aceste terțe părți în scopurile descrise mai sus și sub rezerva solicitărilor de la aplicarea legii, în jurisdicții din afara jurisdicției dumneavoastră de origine și a Spațiului Economic European în care funcționăm noi sau furnizorii noștri de servicii. Unele dintre aceste jurisdicții, pot să nu ofere un nivel echivalent de protecție a datelor ca jurisdicție de origine. Furnizându-ne informațiile dvs., recunoașteți orice astfel de transfer, stocare sau utilizare. Vom lua măsuri pentru ca informațiile dvs. să primească un nivel adecvat de protecție în jurisdicțiile în care le prelucrăm, inclusiv prin termeni de procesare a datelor și / sau acorduri de transfer de date adecvate.

Persoanele din SEE Dacă vă aflați în Spațiul Economic European, unde informațiile dvs. sunt prelucrate de către Inmotion sau furnizorii terți de servicii și procesatori într-o jurisdicție pe care Comisia Europeană a considerat-o că nu oferă un nivel adecvat de protecție a datelor (un „terț” țară ”), vom lua măsuri adecvate pentru a vă asigura că informațiile dvs. sunt supuse unor garanții adecvate, cum ar fi prin semnarea clauzelor contractuale standard UE relevante aprobate de Comisia Europeană (formularul pentru aceste clauze poate fi găsit aici) sau o altă măsură care a fost aprobat de Comisia Europeană ca aducând garanții adecvate pentru protecția informațiilor atunci când sunt transferate într-o țară terță. Dacă vă aflați în SEE, aveți dreptul de a obține detalii despre mecanismul prin care informațiile dvs. sunt transferate într-o țară terță. Pentru mai multe informații despre aceste mecanisme de transfer, vă rugăm să ne contactați, așa cum este prezentat în secțiunea „Informații de contact” de mai jos.

LINK-URI ȘI SERVICII TERȚE

Serviciile conțin legături către site-uri web ale unor terțe părți și conțin, de asemenea, plug-in-uri și funcționalități ale unor terțe părți (cum ar fi butonul Facebook „like”). Dacă alegeți să utilizați aceste site-uri sau funcții, puteți dezvălui informațiile dvs. nu numai către terții respectivi, ci și utilizatorilor lor și publicului, în general, în funcție de modul în care funcționează serviciile lor. Nu suntem responsabili pentru conținutul sau practicile respectivelor site-uri sau servicii. Colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dvs. vor fi supuse politicilor de confidențialitate ale site-urilor sau serviciilor terțe, și nu a acestei Politici de confidențialitate. Vă rugăm să citiți politicile de confidențialitate și securitate ale acestor terți.

MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE

Ne rezervăm dreptul de a modifica în orice moment această Politică de confidențialitate pentru a reflecta modificările aduse legii, practicile noastre de colectare și utilizare a datelor, caracteristicile Serviciilor noastre sau avansuri în tehnologie. Vom face ca politica de confidențialitate revizuită să fie accesibilă prin intermediul serviciilor și actualizarea „datei efective” pentru politica de confidențialitate. Dacă facem o modificare semnificativă a Politicii de confidențialitate, vi se va furniza o notificare adecvată în conformitate cu cerințele legale. Continuând să utilizați Serviciile, confirmați că ați citit și înțeles cea mai recentă versiune a acestei Politici de confidențialitate.

DREPTURILE UE PRIVIND PERSOANELE VIZATE

Sub rezerva legilor UE aplicabile, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a obține acces la și / sau o copie a anumitor informații pe care le deținem despre dvs.
  • Dreptul de a obține, în anumite circumstanțe, o copie a anumitor informații pe care o avem despre dvs. într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașini de calcul și să ne ceri să transferăm aceasta unui terț la alegere.
  • Dreptul de a solicita actualizarea informațiilor dvs., dacă sunt depășite sau incorecte.
  • Dreptul de a solicita să ștergem anumite informații pe care le deținem despre dvs.
  • Dreptul de a solicita restricționarea modului în care procesăm și dezvăluim anumite informații.
  • Dreptul de a vă revoca consimțământul pentru prelucrarea informațiilor dvs., în măsura în care prelucrarea informațiilor dvs. nu se bazează pe o altă bază legală.
  • Dreptul de a vă opune anumitor prelucrări ale informațiilor dvs. după cum urmează: dreptul de a vă opune comercializării directe: vă puteți opune prelucrării noastre de informații în scop de marketing direct. Consultați „Opțiunile dvs.” de mai sus pentru mai multe informații.
  • Dreptul de a se opune prelucrării (inclusiv profiling) pe baza unor motive legitime de interes: în plus, atunci când ne bazăm pe interesele noastre legitime de a prelucra informații, puteți să vă opuneți procesării. Dacă vă opuneți, trebuie să oprim această prelucrare, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime obligatorii pentru prelucrarea care depășesc interesele, drepturile și libertățile dvs. sau trebuie să prelucrăm informațiile pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale.

Vom lua în considerare fiecare caz în parte.

Puteți să vă exercitați drepturile sau să faceți o solicitare cu privire la informațiile dvs. deținute de noi, să solicitați informații suplimentare despre drepturile dvs. legale în conformitate cu legea aplicabilă sau să trimiteți o reclamație cu privire la practicile noastre de confidențialitate contactându-ne în orice moment, folosind datele de contact prevăzute în Secțiunea „Informații de contact” de mai jos. De asemenea, puteți accesa și modifica o mare parte din informațiile pe care le-ați transmis prin conectarea în contul dvs. și actualizarea profilului. Vă rugăm să rețineți că copiile informațiilor pe care le-ați actualizat, modificat sau șters pot rămâne vizibile în paginile în cache și arhivate ale site-urilor sau aplicațiilor pentru o perioadă de timp. În plus, putem păstra anumite informații despre dvs., astfel cum este cerut de lege sau așa cum este permis de lege pentru scopuri legitime de afaceri. De exemplu, dacă solicitați să ștergem informațiile dvs., dar credem că ați încălcat Termenii de utilizare, putem păstra informații despre dvs. pentru a încerca să rezolvam problema înainte de a o șterge. În plus, nu vi se va permite să examinați informațiile altei persoane sau entități.

Vom lua în considerare toate solicitările și vom oferi răspunsul nostru în termenul prevăzut de legea aplicabilă. De asemenea, vă putem solicita să ne furnizați informațiile necesare pentru a vă confirma identitatea înainte de a răspunde la solicitarea dvs.

Reclamații. Dacă este cazul, puteți face o reclamație către autoritatea de reglementare a vieții private sau autoritatea de supraveghere din Romania. În mod alternativ, puteți solicita un remediu prin instanțele locale dacă credeți că drepturile dvs. au fost încălcate.

Categorii de informații personale pe care le colectăm

Pe parcursul acestei politici, discutăm în detaliu elementele specifice de informații personale pe care le colectăm de la și despre utilizatorii noștri.
1. identificatori (cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail);
2. informatii comerciale (cum ar fi datele tranzactiilor);
3. date financiare (cum ar fi informațiile despre cardurile de credit colectate de către procesatorii noștri de plată în numele nostru);

Cum folosim și împărtășim aceste categorii de informații personale

Folosim și împărtășim categoriile de informații personale pe care le colectăm și despre dvs. în concordanță cu diferitele scopuri de afaceri pe care le discutăm pe parcursul acestei Politici. Consultați secțiunea „Informații pe care le colectăm”, „Utilizarea și procesarea informațiilor și bazele legale ale UE” și secțiunea „Partajarea informațiilor dvs.” de mai sus pentru mai multe informații.

INFORMAȚII DE CONTACT

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, doriți să vă exercitați drepturile cu privire la informațiile pe care le deținem sau doriti să aducem o modificare cu privire la informațiile dvs., contactați-ne : office@inmotion-app.ro

-->